Hra: Assetto CorsaHra: Counter-Strike 2Hra: Dota 2Hra: League of legendsHra: MinecraftHra: Rainbow Six: SiegeHra: Rocket LeagueHra: Valorant

Rainbow Six: Siege

Registrace: již brzy

Čas konání: Švýcarský systém 15.11. 14:00 - 17:00

       Finále 23.11. 12:00 - 15:00

Pravidla hry:

Formát hry:

  • Zápas se hraje formou 5 vs 5 hráčů. Minimální počet hráčů v týmu, aby zápas mohl začít, jsou 4 hráči.
  • Zápas se hraje v módu bomba.
  • Každý tým si může během hry vyžádat 1 timeout. Timeout trvá 45 sekund a mohou se během něj poradit se svým koučem.
  • Zápas se hraje stejně jako v Pro League:
    • První tým se 7 body vyhrává, pokud je remíza, hraje se overtime na nejlepší ze tří kol.
    • Preparation phase bude trvat 45 sekund.
    • Action phase bude trvat 3 minuty.
    • Defuse phase bude trvat 45 vteřin.
    • Plant time a defuse time bude trvat 7 vteřin.
  • Strany se střídají po 6 kolech, v overtime po 1 kole.
  • Ban systém je stejný jako v Pro League. Před prvním kolem se zabanují 2 operátoři a po druhém kole 1.

Povinnosti hráčů:

  • Každý tým musí poskytnout skutečná jména a Ubisoft nicky všech hráčů i náhradníků. Jména a nicky budou zveřejněna na startovní listině.
  • Hráči musí mít minimálně lvl 50 (Po domluvě s organizátory je možné udělat vyjímku).
  • Oficiální soupisky týmů vycházejí ze soupisu uvedeného při registraci.
  • Každý hráč je povinen mít při hře stejné Ubisoft jméno, které uvedl při přihlášení do turnaje.

Mapy:

  • Pickování a banování map bude probíhat na stránce mapban.gg.
  • Týmy se budou střídat v banování map.
  • Tým co banuje mapu jako druhý, si může vybrat na jaké straně bude začínat.
  • Hratelné mapy:
    • Bank, Border, Clubhouse, Chalet, Lair, Nighthaven Labs, Oregon, Skyscraper, Consulate, Kafe Dostoyevsky, Coastline
  • Ve finále každý tým vybere jednu mapu, pak se bude banovat a mapa co zbyde bude rozhodující ve třetí hře.

Vyhodnocení zápasů:

  • Kapitáni týmů jsou povinni zaslat na konci hry screenshot výsledkové tabulky.

Server hosting:

  • Hru vytváří kapitán útočícího týmu po provedení banování map.
  • Kapitán vytvoří hru podle zaslaného návodu.
  • Kapitáni obou týmů se přesvědčí zda je nastavení hry správně.
  • Kapitán následně pozve členy svého týmu a kapitána protějšího týmu do hry.
  • Kapitán protějšího týmu následně pozve členy svého týmu.
  • Jakýkoliv úmyslný problém se začátkem hry může vést k diskvalifikaci.
  • Pokud nastane závažný technický problém před ukončením druhého kola hry, po souhlasu organizátorů musí oba týmy začít novou hru.
  • Jakýkoliv výpadek po tomto čase bude řešen podle rozhodnutí organizátora.
  • Pokud bude zápas vysílán živě, hru založí organizátor.

Zákazy:

  • Je zakázáno jakékoliv používání externích programů a glitchů, které mění vlastnosti hry nebo zvýhodňují hráče oproti ostatním.
  • Smurfing a hosting je zakázán.

Organizátoři:

  • Organizátor má právo sledovat průběh zápasu ze spectator modu přímo na serveru, jak na Discordu, tak ve hře.
  • Organizátor může kontumačně vyřadit jakýkoliv tým po konzultaci s organizačním týmem, pokud mu akce určitého týmu připadají nevhodné.
  • Všichni hráči a trenéři musí respektovat organizátory.

Bracket systém:

  • Maximální počet týmů v turnaji je 16.
  • První část turnaje bude swiss stage s 16 týmy, ze které 8 týmů postoupí a 8 týmů vypadne.
  • Druhá část turnaje bude klasický pavouk.
  • Všechny hry kromě finále se budou hrát BO1, finále bude BO3.