Hry
Sponzoři
Vítězové
Seznam škol
Ceny
O nás
Moje týmy
Účet
OBECNÁ PRAVIDLA
PRAVIDLA
BRACKET
ÚČASTNÍCI
Rainbow Six: Siege
Registrace:
již brzy
Čas konání: Švýcarský systém 15.11. 14:00 - 17:00
Finále 23.11. 12:00 - 15:00
Pravidla hry:
Formát hry:
Zápas se hraje formou
5 vs 5 hráčů
. Minimální počet hráčů v týmu, aby zápas mohl začít, jsou
4 hráči
.
Zápas se hraje v módu
bomba
.
Každý tým si může během hry vyžádat
1 timeout
. Timeout trvá
45 sekund
a mohou se během něj poradit se svým koučem.
Zápas se hraje stejně jako v
Pro League
:
První tým se
7 body
vyhrává, pokud je remíza, hraje se
overtime
na nejlepší ze tří kol.
Preparation phase
bude trvat 45 sekund.
Action phase
bude trvat 3 minuty.
Defuse phase
bude trvat 45 vteřin.
Plant time a defuse time
bude trvat 7 vteřin.
Strany se střídají po
6 kolech
, v overtime po 1 kole.
Ban systém je stejný jako v Pro League. Před
prvním
kolem se zabanují 2 operátoři a po
druhém
kole 1.
Povinnosti hráčů:
Každý tým musí poskytnout
skutečná jména
a
Ubisoft nicky
všech hráčů i náhradníků. Jména a nicky budou zveřejněna na startovní listině.
Hráči musí mít minimálně
lvl 50
(Po domluvě s organizátory je možné udělat vyjímku).
Oficiální soupisky týmů vycházejí ze soupisu uvedeného při registraci.
Každý hráč je povinen mít při hře stejné
Ubisoft jméno
, které uvedl při přihlášení do turnaje.
Mapy:
Pickování a banování map bude probíhat na stránce
mapban.gg
.
Týmy se budou střídat v banování map.
Tým co banuje mapu jako druhý, si může vybrat na jaké straně bude začínat.
Hratelné mapy
:
Bank, Border, Clubhouse, Chalet, Lair, Nighthaven Labs, Oregon, Skyscraper, Consulate, Kafe Dostoyevsky, Coastline
Ve finále každý tým vybere jednu mapu, pak se bude banovat a mapa co zbyde bude rozhodující ve třetí hře.
Vyhodnocení zápasů:
Kapitáni týmů jsou povinni zaslat na konci hry
screenshot výsledkové tabulky
.
Server hosting:
Hru vytváří
kapitán útočícího týmu
po provedení banování map.
Kapitán vytvoří hru podle zaslaného návodu.
Kapitáni obou týmů se přesvědčí zda je nastavení hry správně.
Kapitán následně pozve členy svého týmu a kapitána protějšího týmu do hry.
Kapitán protějšího týmu následně pozve členy svého týmu.
Jakýkoliv úmyslný problém se začátkem hry může vést k
diskvalifikaci
.
Pokud nastane závažný technický problém před ukončením druhého kola hry, po souhlasu organizátorů musí oba týmy začít novou hru.
Jakýkoliv výpadek po tomto čase bude řešen podle rozhodnutí organizátora.
Pokud bude zápas vysílán živě, hru založí organizátor.
Zákazy:
Je zakázáno jakékoliv používání externích programů a glitchů, které mění vlastnosti hry nebo zvýhodňují hráče oproti ostatním.
Smurfing a hosting je zakázán.
Organizátoři:
Organizátor má právo sledovat průběh zápasu ze spectator modu přímo na serveru, jak na Discordu, tak ve hře.
Organizátor může kontumačně vyřadit jakýkoliv tým po konzultaci s organizačním týmem, pokud mu akce určitého týmu připadají nevhodné.
Všichni hráči a trenéři musí respektovat organizátory.
Bracket systém:
Maximální počet týmů v turnaji je 16.
První část turnaje bude swiss stage s 16 týmy, ze které 8 týmů postoupí a 8 týmů vypadne.
Druhá část turnaje bude klasický pavouk.
Všechny hry kromě finále se budou hrát BO1, finále bude BO3.
Tato stránka vyžaduje Přihlášení, přihlašte se prosím
zde
.